Количка

0 артикула

Категории

Вижте всички статии

Концентратът от червена боровинка слага край на уроинфекциите!

Едва ли има жена, която да не се е сблъсквала с досадните уроинфекции. Парене, сърбеж и дискомфорт, чести позиви за уриниране, болка... – тези симптоми могат да превърнат ежедневието в истински кошмар!

Заради неправилно лечение и липса на добра профилактика, инфекциите на пикочните пътища често хронифицират. Ето как всеки път след секс, посещение на басейн и други нормални дейности, инфекцията се отключва отново. В много от случаите лечението на уроинфекциите е трудоемко и продължително, а ако се окаже недостатъчно ефективно, може да пострадат бъбреците и да се стигне до усложнения. Една от причините за хронифициране на уроинфекциите, е честата и продължителна употреба на антибиотици. Безразборният прием на тези медикаменти нарушава баланса на чревната флора, отслабва имунната система и предизвиква резистентност на бактериалните щамове, при което лечението не дава желаните резултати.

Мощният концентрат от червена боровинка на Nature’s Way отключва невероятната сила на природата срещу хроничните инфекции на пикочните пътища! Nature’s Way е американска компания за производство на натурални продукти, включително билкови екстракти, витамини, минерали, есенциални аминокиселини, пробиотици и др. Растителните екстракти на марката са с особено силно присъствие и най-търсени от потребителите. Те са повече от 200 на брой и включват както най-популярните билки, така и екзотични.

CranRx® Червена боровинка 500 mg е част от серията на Nature’s WayCRAN RX, ориентирана изцяло към женското интимно здраве. CranRx® е мощен концентрат от плодчетата на червената боровинка, източник на всички биоактивни компоненти на растението. Притежава антибактериални, антиадхезивни и антиоксидантни свойства. Препоръчва се за профилактика и лечение на уринарни инфекции - самостоятелно или в комбинация с назначените от лекаря антимикробни средства!

За разлика от повечето продукти с червена боровинка, които предлагат екстракти, извлечени само от една част на плода, CranRx® Червена боровинка 500 mg съдържа концентрат, иззет от всички части на плода (сока, месестата част, кожата и семената)! Концентратът в Кран RX е с потенция 50:1 и е стандартизиран до проантоцианидини (PACs) – биологично активните компоненти в плодчетата на боровинката.

Ползи от проантоцианидините (PACs). Проантоцианините са полифенолни съединения с уникални свойства. Те не позволяват на уропатогенните бактерии като Escherichia coli да образуват P-фимбрии, с които да се захващат за уроепителните клетки и да провокират инфекция. Това свойство на PACs се означава като антиадхезивно и засяга както устойчивите на антибиотици щамове, така и резистентните. Антиоксидантното действие на проантоцианидините стабилизира съдовата стена срещу образуваните при възпалението свободни радикали, което обуславя ползите на патентования екстракт CranRX и срещу уроинфекции, причинени от катетри или следоперативни интервенции.

Проантоцианидините директно потискат растежа на патогенните микроорганизми (антибактериално действие) като E.coli., P. aeruginosa, S. Aureus и др., като нарушават редокс-процесите в клетките им.

Патентованият екстракт от червена боровинка CranRX, е стандартизиран до високи нива на проантоцианидини, на което дължи високата си ефикасност!

Други полезни вещества в състава на червената боровинка.

-Органични киселини – хининова, ябълчна и лимонена. Насърчават изхвърлянето на токсичния метаболит хипурова киселина с урината. Хипуровата киселина има антимикробно действие и е едно от веществата, на които урината дължи свойствата си на дезинфектант.

-Флавоноидни гликозиди – галактозиди и арабинозиди на кверцетина и мирицетина. Имат мощни антиоксидантни, антисептични и противовъзпалителни свойства.

-Витамини и минерали с общоукрепващо действие – червените боровинки са богати на витамини С, Е и К, както и на магнезий и манган.

Приемайте CranRx® Червена боровинка 500 mg с достатъчно вода с цел максимално очистване на патогените и токсичните метаболити с урината, и предотвратяване образуването на бъбречни камъни и конкременти!

Тъй като бременните жени са предразположени към инфекции на уринарния тракт, често изниква въпросът, дали патентованият екстракт CranRX e подходящ за тях. Според всички известни данни отговорът е по-скоро положителен, но консултацията с акушер-гинеколога, водещ бременността, е препоръчителна!

Разфасовка: 30 V-капсули. Дозировка: по 1 капсула дневно с 250 ml вода. За интензивна употреба по 1 капсула 2 пъти дневно с 250 ml вода.

Официален вносител на Nature’s Way, USA за България: Ревита ЕООД.

Остави мнение/коментар

Код за сигурност